Blod, svett o tårar...

Jag blir galen! När sommaren äntligen kommer vill man ju bara ligga på stranden o inte göra någonting, men nej då. Då ska det köras hö! Visseligen är det mitt eget fel (det är ju jag som absolut måste ha en hel drös med hästar...) men det är ändå tråkigt. Har inte sett röken av Fredrik på hela veckan. Han försvinner tidigt på morgonen o kommer hem sent på kvällen, bara för att stupa i säng. Tur att det snart är över!!
Själv ska jag spendera kvällen på ridklubben. Vi har stora ponnytävlingar i helgen o jag får ta Fredrikt pass på parkeringen i kväll. Tur att Amelia o Tove har världens underbaraste farmor som alltid ställer upp!!
Ska bli såååå skönt att komma iväg lite på lördag. En dagstur till Danmark tillsammans med frans, Anna o Nellie. Amelia har berättat för hela världen att hon ska åka den STORA båten:) 
Alla hästarna mår bra. Helena har ridit ut med Delicato o Donna idag (mitt knä gör fortfarande skitont). Donna tyckte det var jättekul o komma ut så hon var tvungen att busa lite med Helena:) Schex är redan klar hos hingsten så henne får jag hämta i morgon.
Nu ska vi ut o bada lite i polen!
Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!