Ullared

Jag vet att jag är urdålig på att uppdatera bloggen, men det är lite mkt just nu. Har jobbat i veckan o idag var Fredrik o jag i Ullared o shoppade:) Inte särskillt bra fär mitt stackars knä men vad gör man?? Kan ju inte gå i långbyxor i denna värme... Hittade faktiskt riktigt mycket, både till mig själv o barnen. Även Fredrik gjorde en hel del fynd. Kände att det inte var jättelämpligt för Amelia o Tove att åka med så de har varit hos farmor o farfar sen igår. Nu sover de gott o vi sitter i soffan o dricker vin. Det har vi förtjänat!

I morgon blir en hektisk dag. Vi börjar med att åka till Perstorp för att titta på en hund; en Landseer-tik på tre år. Jag saknar verkligen en hund som kan vara med ute (Meja har alldeles för mkt jakt i sig), men känner att vi inte har tid med en valp. Hittade den här skönheten på blocket o hoppar verkligen på att hon ska vilja bo hos oss:))
Efter hundbesöket måste vi hinna flytta hästar o fixa lite staket innan det bär av till Karlskrona för middag med föräldrarna. Vi har bjudit ut mina o Fredrikt föräldrar på middag som tack för att de alltid ställer upp när vi behöver barn- eller djurvakter. Restaurangen vi ska till heter " 2 rum o kök" och har världens godaste foundy (stavas det så??). Ska bli så gott!! Rekommenderar verkligen alla att åka dit o äta, ni blir inte besvikna. Eftersom det inte direkt är någon barnvänlig mat så ska Amelia o Tove stanna hemma med världens bästa barnvakter; Thess o Sören. Man måste ju utnyttja gudföräldrarna ibland (Toves):). Det blir garanterat inga bekymmer eftersom Amelia älskar Thess över allt annat på jorden.
Nu ska jag fylla på mitt vinglas o njuta av en bra film!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!