Suck...

När jag vacknade idag (har jobbat i natt) öste regnet ner. Min underbara sambo upplyste mig om att vädret hade varit strålande med sol o värme hela dan o att regnet hade kommit ca 5 min innan jag vaknade! Det är visst meningen att jag ska se ut som ett lik hela sommaren...

Jag börjar faktiskt bli ganska trött på alla dåliga nyheter nu; inget av våra ston är dräktiga ännu, bilen mår dåligt o behöver åka till verkstan, vi måste byta vår avloppstank eftersom den inte är godkänd, frysen går på sista versen och jag är urfattig! När kommer min tur?? Varför har inte jag någon rik avlägsen släkting som dör o ger mig ett stort arv?? Nåja, allt är ju faktiskt inte bara dåligt. Vi är friska, huset har inte brunnit ner, jobbet känns säkert och Millan är världens goaste hund:)

Satt innan och försökte göra min blogg lite mer personlig (utseendet), men kunde inte komma på hur man gör! Finns det bara förinställda mallar man kan använda? Skulle oxå ladda upp några bilder, men då ville inte datorn vara med! Får väl försöka prata lite snällt med den o försöka lite senare.

Tove har kommit i trottsåldern innan hon ens fyllt 1 år! Hon blir arg som ett bi när hon inte får som hon vill och om man tar saker ifrån henne bryter hon ihop. Hon har väl antagligen sett hur storasyster gör...  Men hon är oxå väldigt duktig. Har just kommit på hur kul det är att göra saker själv, så som att äta, klä av sig kläder och blöja... "Kan själv" är det värsta uttryck jag vet! 

Nu ska jag borsta min hund (hon har en helt otrolig päls!) och titta på "Real Houswives". 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!