Semester!!

Så har man äntligen semester. En hel välförtjänt vecka... Skämt o sido, Kände att jag inte behöver så mkt semester just nu, har ju varit hemma i 1,5 år. Tänkte ha ett par veckor till hösten istället. Men visst känns det skönt med lite ledighet iallafall. På tisdag bär det av till Falsterbo o innan dess är det som vanligt en miljon saker som måste fixas... Ska köra Donna till sin fodervärd i morgon, ta hem Schex o Mia, fixa hundgården, sätta staket o en massa annat.

Ikväll blir det avskedsfest för kerstin. Hon flyttar till Norrland i augusti och självklart förtjänar hon ett ordentligt firande. Känns lite konstigt att inte ha henne så nära längre, men man vänjer sig väl. Förhoppningsvis kommer hon hem o hälsar på ibland:)

Tove har börjat gå på riktigt! Idag gick hon 15 steg!. Tänk vad stolt man kan bli över något så litet. Det är inte klokt vad tiden går fort. Om ett par veckor börjar Tove på dagis o Amelia ska byta avdelning till "de stora barnen". Kan inte riktigt fatta att hon snart fyller fyra år...  

Nu ska jag gå o duscha o göra mig iordning inför kvällen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Flisan
2009-07-11 @ 01:52:23 URL: http://bouncys.blogg.se/

Jag kan inte heler fatta att hon är 4 år!!

Det betyder att det var ALLDELES för länge sen vi sågs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!