Jäsp...

Hur trött kan man vara? Jag är helt slut! Jobbade inatt och var hemma vid halv åtta. Gick raka vägen till sängen, men somnade inte fören kockan var närmare halv nio. Klockan 1 väckte Fredrik mig och sa att Anna och Samona var på ingång, så det var bara att stiga upp. Gick och la mig igen en stund när Anna och Beata hade åkt, då var klockan nästan 5. Vid sju ringde klockan och det var dax att stiga upp igen och göra sig iordning för jobbet... I morgon ska jag sova hela dan!!

Som sagt, idag kom Samona entligen hem. Hon ser jättefin ut, om än lite rund om magen:) Nu hoppas vi bara att hon är dräktig, ska kolla henne om ca två veckor. I övrigt mår alla hästarna bra, Stina trivs jättebra med Donna och ponnierna är tjocka o fina.

Nu ska jag plocka ihop mina saker till jobbet, gå ut med Millan o äta lite. Nattinatt o sov så gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!