Hemma igen

Då var man hemma igen efter fem underbara dagar. Fem dagar av shopping, hästar, alldeles för mkt vin och massor av kul! Det är egentligen ganska konstigt, hur kan man betala massa pengar för att bo i en pytterliten låda (husvagn) tillsammans med ytterligare tio personer? Till på köpet i total missär, där man delar toalett o dusch med ca 1000 andra personer? Och kalla det semester??? Men fy tusan vad kul man har! Kan ju inte direkt säga att man är utvilad, men vad gör det? Veckan i Falstero är helt klart årets höjdpunkt, med allt vad det innebär. Dessutom är det skönt att komma hem efteråt, till barnen, hästarna o hundarna. Och min egna säng! Millan blev så glad när vi kom hem att hon höll på att välta hundgården...

Amelia o Tove har haft det jättebra hos mormor o morfar. Igår var de en runda på Ölands Djurpark där de badade i vattenlandet. Amelia var måttligt intresserad av djuren, men badet var desto bättre! Tove går jättebra nu, har övat när vi var borta. Det är inte klokt vad de ändrar sig på bara ett par dagar, Tove ser så stor ut nu:)

Nu ska jag packa upp allt jag handlade, vilket som vanligt var alldeles för mkt... Ta hand om en del av tvättberget och mysa med min hund.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!