Datakrångel

Jag blir så matt! I onsdags skrev jag ett jättelångt inlägg om att man börjar bli gammal när man gillar rödvin, när allt plötsligt försvann. Jag blev så besviken att jag tryckte av datorn o har inte öppnat den fören nu. Inte för att det var något viktigt men det tog en stund att skriva och jag var ganska nöjd över mitt inlägg. Surt!

Nu till något roligare; ikväll blir det grillafton i Göljahult. Vi har grillat alldelses för lite i sommar, vädret har liksom inte tillåtit det. Nu blir det iallafall av ikväll tillsammans med goda vänner. I onsdags var vi hos Daniel o Lotta, och då hade Lotta gjort en potatissallad som var sååå god! Tänkte jag skulle försöka göra den idag, tillsammans med flintastek o ribbs. 

Tove går riktigt bra nu. Hon och Amelia tävlar om vem som kan springa snabbast igenom hallen. Amelia vinner förstås men Tove är lika glad för det:) Amelia börjar längta tillbaka till dagis nu, kan inte förstå varför hon måste vara hemma en hel vecka till. Hon är så spänd nu när hon snart ska börja på "stora" dagis. 

Igår var vi i stan och letade kläder. Tänkte jag skulle ha något nytt till marknaden på måndag. Då blir det utegång! Hittade faktiskt en hel del, mest nöjd är jag över mina nya skor:) 
Nu blir det lite snabbstädning innan gästerna kommer!

Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!