Allt redo

Nu är allt packat och klart. Har säkert som vanligt glömt hälften, men vad gör det? Man har ändå alltid för mkt saker med sig. Det viktigaste är iallafall med; bikinin, vinet och pengar, sen klarar man sig alltid:)
Värre är det med barnens packning. De behöver ombyte för alla väder, välling till Tove, vagn, cykel, tandborstar och gud vet vad. Hur kan någon som är så liten behöva så mkt saker?? Nåja, mormor fixar säkert det som fattas!

Sitter just nu o tittar på "Harry Potter - Fenixordern". Jag är barnsligt förtjust i Harry Potter, har alla böckerna och alla filmer som kommit ut. Egentligen gillar jag de flesta typer av film, allt från "Sagan om ringen"-filmerna till "Änglagård" och Sällskapsresorna. Det jag gillar minst är filmer som bara går ut på att döda varandra, utan egentlig handling. Fredrik är av en helt annan åsikt. Han gillar alla filmer som innehåller pang-pang och våldsamma biljakter. Fast kärleken för Harry Potter delar vi.

Nu ska jag döda en del av det ofantliga flugbeståndet som just nu är koncentrerat till vårt hus (fattar inte var de kommer ifrån!) Sen bär det av till sängen och en god natts sömn så man är utvilad infor morgondagen.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!