Alldelses för tidigt...

Varför ska man bli väckt kl 6? Det kan inte vara hälsosamt att stiga upp så tidigt... Tove däremot tyckte nog att det var alldeles för sent. Hon vaknade redan halv sex o var inte alls trött mer. Fast egentligen ska jag inte klaga; våra barn har alltid sovit mkt bra. De vaknar sällan innan halv åtta o går o lägger sig vid halv åtta på kvällen. Men det gör inte att man är mindre trött när de väl vaknar tidigt! Tur att man får sova ett par timmar i em, börjar jobba i natt efter min otroligt långa semester (!).

Igår var Fredrik, Anders o jag på bio. Eftersom jag är ett stort Harry Potter-fan såg vi så klart den senaste HP-filmen; Harry Potter och Halvblodsprinsen. Självklart är inte filmen lika bra som boken, men den får ändå godkänt. På et ställe i filmen blev man så överraksad att hela biosalongen hoppade två meter över sina stolar:)

Tove springer omkring som en galning igenom hela huset. Hon är så glad över att hon kan gå. Försökte ladda upp en film på henne, men det gick inte så jag lägger den på hemsidan istället.
Idag blir det till att fixa lite här hemma, trädgården börjar se ut som en djungel och huset som ett katastrofområde (fast det gör det ju oftast...). Ska som sagt jobba i natt så eftermiddagen ska tillbringas i sängen. Tänkte försöka få Fredrik att göra något kreativt med barnen under tiden.Vi får väl se om det lyckas....
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!