Alla på en gång

Varför ska allt köra ihop sig på en o' samma dag?? Igår ringde jag och skulle beställa tid till Millan hos "frisören". den första tiden hon hade var på tisdag nästa vecka kl 15.00 så den tog jag. Därefter ringde jag SESAM-mottagningen, har bestämmt mig för att sätta in en P-stav, och när tror ni de hade tid? Jo, på tisdag nästa vecka, kl 14.20! Dessutom ska jag jobba tisdag natt... Blir trött bara av att tänka på det. Men vad gör man? Biter ihop och ser glad ut...

Har gått och dragit länge på den där staven nu. Har haft lite svårt att bestämma mig för om jag ska plåster eller stav, men insåg att staven innebär minst kom-i-håg; den håller ju i tre år. Dessutom har jag haft en innan och den funkade utmärkt. Som alla kanske fattar planeras det inga fler barn i den här familjen, tycker att tre räcker alldeles utmärkt. Fast visst saknar man stora magen ibland, det är något visst med en stor rund magen (så länge det bor någon där inne!) Känner ändå att den tiden är förbi, nu ska jag njuta av mina underbara flickor!

Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2009-08-03 @ 09:48:15 URL: http://helenawall.blogg.se/

hej igen..

vet precis hur du känner, visst är det mysigt med mage o allt, men för det första så gör det jävlans så ont när de ska ut, för det andra så visst man får en liten mysig att gosa med, men alla dessa nätter med för lite sömn, Icasn not take it one more time!

Och då har våra barn sovit bra ändå..

jag satte in p-stav för ett år sen, men tog ut den för jag fick acne.Ska prova hormonspiralen för staven funkade ju kanon för övrigt..



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!