Tre kvar!

Nu är första etappen av Amelias födelsedagsfirande avklarat, tre kvar. Ikväll har idolen Thess (och den inte så stora idolen Sören) varit här för en bit tårta tillsammans med Amelias gudfar och hans tjej. I paketen låg det Hello Kitty-saker och ett målarsett. Amelia var glad och nöjd och somnade på soffan vid 22-tiden. Nu hoppas jag hon laddar inför sitt barnkalas i morgon, gud vet att jag gör:(

Alla som känner mig vet att jag är världens sämsta på att hitta på saker och framför allt pyssliga saker! Så hur mycket tror ni det tar emot att ordna barnkalas?? MASSOR! Men vad gör man inte för sina ögonstenar? Självklart ordnar lilla mamma kalas när Amelia vill ha kalas:) Tur att det bara är en gång om året!

Idag har vi bakat pepparkakor tillsammans med barnens farmor. Tove åt lite deg och sen var hon klar:) Amelia höll i ganska länge, hon gillar att baka och laga mat. Stackars barn som fick en mamma som avskyr sånt...
Det blev iallafall en del pepparkakor även om mycket deg hamnade i magen:) Nästa helg är det ju dax för vårt traditionella pepparkaksbak med familjen Uleskog/ Johansson i Dångebo så då blir det ytterligare påfyllning i kakburken.

Nu ska jag ta hand om disken (jag hatar att stiga upp på morgonen och mötas av ett berg med disk i köket!!) och sen krypa till sängs, sov bara tre timmar efter jobbet i natt...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!