Julklappsinköp, kinamat o. tenta...

Anna och jag har varit i växjö idag för lite julklappsinköp:) Som vanligt hade jag ingen aning om vad jag skulle köpa eller till vem, men kors i taket var jag ute i ganska god tid. Normalt hör jag till dem som köper sina julklappar dan innan julafton...
Nåja, fick faktiskt tag i ganska mycket, så jag känner mig nöjd. Har fortfarande några kvar men det är ju TVÅ hela veckor kvar så det ska nog hinnas med:)
Så klart blev det lite andra inköp oxå när man ändå var i farten; en ny telefon eftersom den galma lagt av helt, ett nytt bredband till datorn, lite småplock och en jacka. Har oxå upptäckt att det finns en del affärer man inte ska gå in i om man inte tänkt spendera MYCKET pengar, det går liksom inte låta bli att handla...
När vi ändå var i stan passade vi på att gå och äta kinamat; gott!

I morgon ska jag skriva tänta i fyra timmar på fm:( Inspererande?? Nix, inte ett dugg. Ämnet är demens och psykiska besvär så det borde inte vara så svårt, känns som det är just vad jag lider av just nu...
Efter täntan är min tanke att julgardinerna ska upp, huset städas och alla andra 10 miljoner saker som behöver göras inför helgen ska bli gjorda. Vi får väl se hur det går...

Försökte ladda upp lite bilder från helgens födelsedagsfirande, men datorn ville inte som jag. Får se om det lyckas i morgon:)
Nu borde jag nog försöka sova om jag ska orka med allt i morgon...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!