29 dec

Då var det bara två dagar kvar på 2009 och jag slutar detta år med bihåleinflammation. Ganska komiskt faktiskt eftersom det var just så året började...

När jag vaknade idag och skulle klä på mig hände något chockande, jag tog fram en tröja som jag inte har använt på ett par veckor och den gick knappt på! I smått panik ställde jag mig på vågen; 67 kilo, vilket betyder att jag bara gått upp 2 kilo men alla muskler har blivit alldeles förslappade! Här måste bli en ändring, vilket inleddes omedelbart med 45 min på crosstraniern. Gisses vad det kändes skönt efteråt:) Jag bryr mig egentligen inte så mycket om vad vågen visar men jag vill inte se ut som en degklump:(
så därför har jag bestämt mig för några förändringar som jag ska genomföra;
1. Minst 45 min motion varje dag
2. Inte köpa godis (jag kan ju inte låta bli att äta godis, men kanske kan jag låta bli att köpa)
3. Inte sätta för höga mål.

Nu har jag gett mig fasen på att detta ska lyckas och att jag ska vara redo när bikinisäsongen kommer:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!