28 dec

Nu är barnen hämtade från dagis, maten står på spisen, tvättmaskinen går på högvarv och diskmaskinen är inne på sin andra runda. Herregud vad jag känner mig huslig:) Förhoppningsvis kommer gubben hem snart och sen är det åter jobbet som gäller för mig.

Såg förresten ett program idag när jag vaknade som handlade om en familj med 13 (!) barn. Det som imponerade mig mest var hur de hann med all tvätt! Dessutom hade de bara en tvättmaskin. Jag som knappt hinner med tvätt för fyra personer...

Sitter och funderar på en meny till nyår. Vi ska åka till Lehovda och jag har fått äran att komponera menyn. Till huvudrätt blir det älgstek med gorgonzolasås och potatisgratäng. Efterrätten funderar jag på chokladmose' och förrätten är lite osäker ännu, så kom gärna med förslag!

Nu luktar det köttfärssås i hela huset och diskmaskinen piper att den är klar, åter till arbetet;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!