26 dec

Nu är julfirandet över och om ni frågar mig känns det rätt skönt. Vet inte varför julkänslan inte ville infinna sig i år, beror kanske på all stress som varit hela hösten? I vilket fall är jag nöjd med att allt snart återgår till det normala.
Vi har varit hos min mormor och morfar idag för att äta gott och träffa släkten; alltid lika trevligt och högljudt:) Alla mammas syskon var hemma så det var fullt hus i mormors lägenhet, särskillt när de två små hulligarnerna sprang runt som yra hönor och gjorde livet osäkert för alla andra;)

Måste oxå berätta om en helt sjuk undersökning jag läste idag. Den visade att 87% av alla som kallar sig nazister eller har nazistiska åsikter själva har judiskt ursprung! Jag har alltid vetat att de (nazister) inte är som de ska i huvudet men nu har jag verkligen fått det bevisat...
Enligt mig bevisar det oxå att folk många gånger inte vet vad de sympatiserar med eller varför. Men sen var ju oxå Adolf Hitler halvjude, det säger väl allt...

Här har nu nästan all snö regnat bort, återstår väl att se om det kommer någon ny eller om vintern är över. Positivt är iallafall att vattnet har tinat i stallet, så nu slipper jag bära vatten:)

Nu ska jag ägna en stund åt att hitta på en bra meny till nyår:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!