Yippie!

Nu jäklar ska här tränas! Fick min orbitrek idag efter nästan tre veckor... Tog en halv evighet att skruva ihop den men nu står den här. Har såklart provat den, men jag var alldelses slut efter fem minuter. Snacka om otränad! Har bestämt mig för att börja med 20 minuter om dan sen får vi se hur det går. Kul var det iallafall! Har förresten lyckats gå ner tre kilo på två veckor, bara genom att tänka på vad jag stoppar i mig, är riktigt nöjd med mig själv:) Även Fredrik har varit riktigt duktig, han cyklar med Meja nästan varje dag och har minskat drastiskt på godiset. Heja Fredrik!

Idag har mamma varit här och hjälpt mig att städa. Fy vad stort vårt hus är! Det tog oss sex timmar att städa hela huset, fast då storstädade vi verkligen; torkade alla lister, dammat överallt, skurat och fejat. Fint som snus blev det iallafall! Tur att man har lilla mamma:) Fredrik är mindre glad eftersom han har fått ha barnen ensam hela dan i värmen...

Nu till något helt annat. Vi har en kompis, vi kan kalla honom Arne (!). Arne ser oförskämt bra ut, är super trevlig och gullig på alla sätt och är helt enkelt de flesta tjejers drömkille. Problemet är att Arne alltid lyckas hitta "fel" tjejer. Varför? Det undrar jag med! Hur svårt kan det vara? Tydligen väldigt svårt. Varför faller vissa alltid för fel personer? Själv skulle jag gladerligen ta honom om jag inte redan hade världens underbaraste man. Kanske beror det på att jag redan känner honom väldigt bra och vet precis hur mysigt underbar han kan vara? Men även de som inte känner honom borde helt klart falla för utseendet:) Det värsta är att jag vet ett antal personer med samma bekymmer. Antingen berer det på att jag har dålig smak eller så fattar inte övriga världen vad de går miste om! 

Nu är klockan sent och jag är dödstrött! Dax för sängen alltså...
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!