Tårar

Läste i gårdagens smp om ett tvillingpar (tror jag) som dött och i notisen verkade det som de bara levt ett par dagar. Även om det snart har gått fem år sen vi miste Alexander börjar mitt hjärta fortfarande bulta och mina ögon fylls med tårar varje gång jag läser att något liknande hänt. Vi vet ju hur det är att förlora ett barn, bara tanken på hur det skulle vara att förlora två får min mage att knyta sig. De säger att tiden läker alla sår, och det stämmer kanske, men ärren försvinner aldrig. En sak är iallafall säker; jag vet hur dyrbara min underbara flickor är och hur lyckligt lottade vi är som har dem!
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2009-08-23 @ 20:19:43 URL: http://helenawall.blogg.se/

Hej gumman!

Åh jag blir så ledsen för din skull, jag blir oxå jätte ledsen när barn dött men jag kan aldrig förstå hur det känns att förlora en del av sig själv..Det blir nog bara lättare med tiden, att man lär sig leva med sorgen, men läker, det tror jag aldrig att det gör..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!