Skolstart:)

Jaha, imorgon är det då dax att sätta sig i skolbänken igen:) Känns faktiskt lite konstigt men spännande och väldigt motiverande! Är riktigt sugen på att börja läsa igen, men samtidigt är det lite oroande hur tiden ska räcka till. Jag har fortfarande inte fått något besked från dagis om barnen får vara extra för att jag ska läsa eller inte. De vet inte vad som gäller när man pluggar på distans... Ibland undrar man vad de egentligen vet:(
Amelia och jag var i stan i fredags och handlade och då passade jag på att köpa en ny penna, block och en mapp, känner mig som ett barn inför sin första dag i skolan:)

Nej, nu är det bäst att inta ryggläge i sängen så man är pigg och vaken i morgon. Nattinatt:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2009-08-31 @ 19:33:06 URL: http://helenawall.blogg.se/

Hellooooo!

Hur har det gått i skolan??Marcus moster snokade i min blogg o nu är hon måttlight glad, men jag orkar inte bry mig, tänker inte koda den igen heller..Hon får väl ta det eller låta bli..Ingen tvingar henne att kolla gamla blogginlägg på min blogg..



Ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!