Marknad, Lisseberg och abstinens

Då var ännu en helg avklarad, fast inte vilken helg som helst. Den började i fredags med en tur till Dädesjö marknad. Där var som vanligt massor av folk och en hel del kändisar. Vi inhandlade lite godis, några ben till hundarna och lite annat. Efter marknaden bar det av hem till Braås och en kväll hos mormor och morfar. Lördagen inleddes kl 6 med två barn som tyckte det vad dags att stiga upp, tur att mormor gillar att gå upp tidigt... Vid halv nio gav jag, Fredrik och Amelia oss iväg till Göteborg och Lisseberg. Tove fick stanna hos mormor och morfar eftersom jag tycker hon är för liten för Lisseberg.
Amelia tyckte dagen på Lisseberg var jättekul! Jag lägger in lite bilder så får ni se själva. Hon åkte karuseller i mängder...

Idag har Fredrik slagit gräs som ska rullas till ensilage, nu börjar det verkligen kännas att hösten närmar sig. Vi passade oxå på att rensa lite i pannrummet och slänga en del skräp. Eftersom vi har haft fullt upp hela helgen har jag inte hunnit träna på min orbitrek och nu har jag abstinens! Gick en lång promenad med Millan men det hjälpte inte så mkt... Så i morgon blir det ett ordentligt träningspass:)
kram

Amelia och moster Tina

Kaninteater på Lisseberg  Svårt att lämna telefonen??

Lycklig Amelia i Drakbåtarna
Mycket folk var det...

Kommentarer
Postat av: Helena
2009-08-24 @ 12:08:33 URL: http://helenawall.blogg.se/

Hejsan!

ser ut som ni haft en jättekul helg!Kul att ni hade fint väder, det är a & o när man åker iväg så där..jag tog bort lösenordet för att jag tänkte att om det är någon släkting som vill läsa och inte gillar det de läser, så får de väl skylla sig själva..Jag är trött på att tänka på vad alla andra ska tro eller tycka om jag skriver si eller så..Nej, det får vara nog.Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!