Kultfilm?

Idag blir det bara ett par korta rader eftersom jag är alldeles slut! Körde hela träningspasset som var med på DVD till orbitreken idag, 40 min! De sista 10 var rena döden men gud vad skönt det kändes efteråt:) Nu har jag parkerat mig i soffan och ska titta på "Vi hade iallafall tur med vädret...", såg 2'an förra veckan och insåg att jag aldrig sett den första. Det tillhör ju nästan allmänbildning att ha sett dem:)

Måste bara tala om att jag äntligen har tagit tag i sommarstädningen av stallet, den som skulle gjorts när hästarna släpptes på bete i maj... Bättre sent än aldrig eller vad är det man brukar säga?

Nej, nu väntar filmen och ett stort fat med mumsiga grönsaksstavar:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena
2009-08-17 @ 09:24:24 URL: http://helenawall.blogg.se/

Hej!vad duktig du är!Undrar bara vilken orbitrec du köpte & vad fick du ge??Låter som en bra grej att lägga slantarna på..Vill bli smal NU!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!