Jag är så tröttt...

... men kan inte sova. Har jobbat i natt och vaknade vid kl 2, efter 5 timmars sömn. Låg och vred mig en stund i sängen innan jag insåg att det var lika bra att stiga upp. Tog en sväng till svärmor för att städa bilen medans Fredrik var och hämtade lite grejer. När klockan blev fyra tänkte jag att nu kan jag nog sova en stund till; men icke! Har legat i 1,5 timme utan att kunna somna. Det värsta är att jag ska jobba en natt till...

I morgon bär det av! Först åker vi en runda till Dädesjö marknad och sen vidare till Braås. Där sover vi till lördag och kör sen direkt till Göteborg. Tove ska stanna hos mormor och morfar, tycker hon är lite för liten för Lisseberg. Amelia ser fram emot att träffa moster Tina och framförallt att åka karuseller:) Hoppas bara på fins väder, eller åtminstonde uppehåll...

Hoppas förresten ni gillar min nya design på bloggen. Det är en tjej som heter Mimmi som har gjort den. Kolla gärna in på hennes blogg: www.mimmisvensson.blogg.se
Nu ska jag se om jag skan slummra en stund i soffan innan övriga familjen trillar in, de är i Tingsryd och tvättar bilen samt hämtar pizza.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-08-20 @ 20:19:22

halloj!

Åh vad fint det blev!Hon är bra duktig Mimmie!Och jättefina kort!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!