Gräsänkling:)

Då sitter man här helt ensam framför TV'n med ett glas rött och njuter av tystnaden. Barnen sover och Fredrik är inte hemma. Han är iväg och fiskar kräftor med sin pappa och kommer hem nån gång i natt. Passade på att fixa lite med min bokföring som släpade efter innan jag landade i soffan...
Nu börjar den senaste två dygnens sömnlöshet göra sig påmind och förhoppningsvis sover jag riktigt gott i natt. Den här helgen har vi V-plast cup i Tingsryd, som är en 3-dagars hopptävling för stora hästar. Som vanligt infinner jag mig i domartornet för att sköta den elektriska tidtagningen, även om jag den här gången fick nöja mig med dagens pass. Jag har ju jobbat i natt och ska jobba i morgon natt igen så därför fick det räcka med en dag. Jag är egentligen totalt ointresserad av hoppning, men jag gillar ändå min uppgift vid klockan:) Dessutom får man förhoppningsvis se många fina hästar!

I morgon hoppas vi på fint väder, då jag har lovat Amelia att vi ska rida en runda i skogen med Samona och Mia. Amelia är så stolt över att hon kan rida alldeles själv på Mia nu, utan någon som håller i henne. Vi har funderat lite på om hon kanske skulle börja rida lite på ridskola, mest för att få rutinen av att rida olika hästar. Kanske kan hon oxå koncentrera sig lite bättre när det inte är mamma som säger åt henne vad hon ska göra...

Nej, nu blir det lite friidrott och sen lockar sängen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!