Blä

Då var det strax dax att åka till jobbet igen... Det är ju inte precis jättekul att åka hemmifrån vid halv nio en lördagskväll, men det får gå:) Det positiva i det hela är att jag bara jobbar i natt, sen har jag två veckors semester! Ska bli riktigt skönt, fast att jag inte direkt är ledig på riktigt; börjar ju skolan på måndag. Spännande!

Idag var vi en runda i ridhuset med Mia och Samona. Amelia skulle rida Mia själv och det gick väl bra, men hon har så dåligt tålamod. Amelia är inne i en period när hon bryter ihop för minsta lilla motgång och det är inte särskillt kul:( Oftast slutar det tyvärr med att jag blir vansinnig och hon jätteledsen vilket inte är så lyckat, men ibland brister det bara. Hon var ändå jätteduktig och rider Mia jättebra;) Även Samona skötte sig fint, hon är ju knappt riden på tre månader, så visst var hon lite ringrostig, men det kändes ändå bra. Tyvärr har hon ju resorberat sitt foster, så nu blir det ridning i vinter och ombetäckning till våren.

Tove har kommit in i dagisrutinerna riktigt bra och på måndag börjar allvaret. Hoppas bara att det inte kommer ett jättebakslag... Även Amelia trivs super på sin nya avdelning, men hon har ju alltid älskat dagis.)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!